Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Udržitelný rozvoj z pohledu veřejného sektoru
Klimeš, Zdeněk ; Hromádka, Vít (oponent) ; Matějková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice hodnocení udržitelného rozvoje měst. Teoretická část je zpracována formou rešerše odborné literatury, ze které vyplývají důležité ukazatele pro návrh metodiky hodnocení udržitelného rozvoje města. Rešerše popisuje základní pojmy týkající se veřejného sektoru, samosprávy měst, udržitelného rozvoje a veřejných investic. Stěžejní částí práce je návrh metodiky, která má pomoci městským samosprávám rozpoznat silné a slabé stránky udržitelnosti města a následně může také sloužit jako podklad pro investiční rozhodování. Tato metodika je založena na multikriteriální analýze zvolených klíčových ukazatelů, jež hodnotí fungování a udržitelnost měst. Cílem této práce je nabídnout městům praktický nástroj, který pomůže nejen se zhodnocením stavu, ale bude také přispívat ke zlepšování udržitelnosti městských oblastí, jako center a původců podstatných ekonomických, ekologických a sociálních dějů.
Studie obchvatu Valašského Meziříčí
Horka, Pavel ; Sabadáš, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování vyhledávací studie čtyřpruhového západního obchvatu města Valašské Meziříčí. Důvodem pro vybudování obchvatu je odklonění silného tranzitního provozu, zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie R21,5/100. V první fázi byly navrženy tři směrové varianty. Z nich byla díky multikriteriální analýze vybrána jedna, která je dále podrobněji zpracována.
Studie obchvatu Valašského Meziříčí
Horka, Pavel ; Sabadáš, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování vyhledávací studie čtyřpruhového západního obchvatu města Valašské Meziříčí. Důvodem pro vybudování obchvatu je odklonění silného tranzitního provozu, zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie R21,5/100. V první fázi byly navrženy tři směrové varianty. Z nich byla díky multikriteriální analýze vybrána jedna, která je dále podrobněji zpracována.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.